tiistai 15. maaliskuuta 2016

Blogitohtorin vastaanotolla


 
- No mistäs kenkä puristaa?

- No ei sillein kun mulla on sandaalit, nyt.

- Jaa. Aina pitää näköjään jotain vitsiä yrittää vääntää. Mutta siis miksi tulitte?

- Öö, mulla on sellanen vitsi-, tai onko se huumoria, blogi. Niin tuntuu, että mun lukijat on jämähtäny tietylle tasolle.

- Vähän jotain tuollaista arvelinkin. Olen nyt lukenut niitä sun juttujas ja ne on kyllä ihan hauskoja, mutta ne ei vaan naurata ketään. Sun pitäis saada niihin nyt jotain buustia ja enemmän munaa. Kai sä tiedät mitä se tarkoittaa?

- Joo… oon kuullu.

- No miten sä nyt sitten ajattelit edetä?

- Oon vähän ajatellu, et jos kirjoittais vaikka jostain lukijoita kiinnostavista aiheista. Onks se susta ihan tyhmä idea? Ja sekin on tullu mieleen, että jos yrittäis saada siihen sitten vielä jotain omaa ja kai mun pitäis vielä tota itseluottamustakin kehittää, että vois luottaa siihen, et jos juttu naurattaa mua, niin ehkä jotain muutakin. Mut emmä tiedä. Tää on vähän tällasta. Vai onkse tällästä?

- No sä voit sitä miettiä ja puhutaan siitä sitten kun seuraavan kerran tavataan. Mutta luepa ihan vaan huvikseen vaikka tässä välillä Fingerporia ja Wiiviä ja Wagneria, niin sieltä saat ehkä jotain ideaa, miten asiat voi nähdä.

- Joo, mä yritän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti