perjantai 9. lokakuuta 2015

Laajakaista


- Gösta Vähäkulma.

- Morjens Gösta! Laajakaistapalveluista Make täällä.

- (?) Öö, tunnetaaks me?

- No, sun nimi on tuttu kun oot meidän asiakas. (Sä oot täällä soittolistoilla ja mä esiinnyn tällä tavalla rehvakkaan amerikkalaisesti kaikille, koska meidän se yks mainoskin on tehty USA:ssa. Se jossa valehdellaan, että kaikki on maailman halvinta). Päätin rimpauttaa (täältä meidän avokonttorilta, josta on helvetin huono kuuluvuus muuten) ja ajattelin, että voitais jutella.

- No se nyt on vähän siinä ja siinä voidaanko jutella, kun katsos Make sun nimi ei sano mulle yhtään mitään. Sä et varsinaisesti ole mun kaveri.

- Joo, ymmärrän ja toi on hyvin tärkeä asia. Hienoa, että sä otit ton esille. Mehän tahdotaan tarjota kaikille meidän asiakkaille aina parasta. Ja nyt oliskin tässä erittäin hyvä tuote, josta lähdin kontaktoi..

- Niin susta on hienoa, että mä otin esille tän meidän kaveruuden Make? Mutta kun mä en Make nyt etsi uusia kavereita, enkä varsinkaan puhelimen kautta enkä sellaisia, joilla on jokin hintalappu. Mä en tässä asiassa kulje niin laajaa kaistaa.

- Aivan ja meidän uudessa viihdepaketissa myös tämä nimenomainen asia otetaan huomioon. Sä voit tallentaa, äänittää, nauhoittaa ja purkittaa. Kaikki samassa boxissa. Jos vertaa entiseen, niin tämähän on todella paljon enemmän ja halvempi ratkaisu.

- Toinen asia kaveruuteen liittyen on se, että kaverit sinuttelee. Missä vaiheessa me sovittiin, että mä oon sulle sä?

- No nyt, jos sä tai siis te tarvitsette..

- Mutta kun en tarvitse. Mulle riittää entinen. Sekä laatu että hinta. Nyt me tehdään Make näin. Sä alat lopettelee puhelua tännepäin, vedät mun nimen yli listalta ja kirjoitat siihen viereen: kaikki ok, asiakkaalla tilanne hallussa. Ei enää soittoja.

- Voiko tuosta ymmärtää..?

- Voi. Kiitos kuulemiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti