sunnuntai 17. tammikuuta 2016

Minua tarvitaan, minua halutaan


Moni haluaa olla yhteydessä minuun, se on hienoa. Monella on minulle asiaa ja minä haluan raportoida monelle siitä missä mennään. Nyt ostit nakin alennuksesta, jes!

Tekstarin ääni on selkeä. Se on aito alkuperäinen. Aina kun se kilahtaa, tietää melko varmasti mistä on kyse. Joko siellä on hän, hän tai hän tai sitten ihan vain operaattorin ihana tarjous. WhatsApp on uudempi, hennompi ja tuoreempi – blick vick. Mutta siitä vaikeudet sitten alkaakin.

Nimittäin. Sähköpostin ääni on samanlainen. Vai.. ai niin, sähköposti ei hälytäkään mitään. No joo. Tinderin viestissä tai matchissä on sama ääni. Ja sehän laulaa jatkuvasti. Lisäksi Facen juuri asennettu viestisovellus, se mese, sanoo minulle myös blick vick. Tämä näin jälkikäteen opittunua.
 
Sitten on käynyt mielessä ainakin Insta ja Snapchat ja.. Täytyy vielä miettiä. Mikä ääni niissä olis? Mikä tois iloa mulle?
 
Vittu tää on hienoa! Ei koskaan enää tarvii olla rauhassa. Ei koskaan enää yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti