keskiviikko 18. marraskuuta 2015

Mulle sopiva työ


- Ja ammatti?

- Tosi-tv-julkkis.

- Kirjoitetaanko se yhteen?

- Mistä vitusta mä sen tietäisin? Mä vaan näyttelen siinä. Ei meille kerrota tollasia asioita. Tai en mä edes näyttele, mä oon vaan oma ihana itteni.

- Joo. Ja nyt sä sitten etsit ammattia vastaavaa työtä, kun sarjan tuotanto on päättynyt?

- Niin. Että mitä olis?

- Siwassa olis kassan paikka, FilmTownissa myyjä,..

- Haloo, en kai mä nyt tollasia ota. Mä haluun sellasen työn, jossa saa olla esillä ja näkyvillä! Mä oon kuitenkin julkkis. Noi ei vastaa mun ammattia ja kokemusta.

- Ja mikäs se sun kokemus taas oli?

- BB-talo, Paratiisihotelli ja Viidakon tähtöset, et kuule on aika monipuolista. Sekä sisä- että ulkotiloista. Siinä on saanu panna parastaan. Mä oon niinku erikoistunu ihmissuhteisiin, en minkään tavaran myyjäksi.

- Pelkäänpä, etten voi sulle nyt kyllä oikein luvata mitään tän enempää. Että sun täytyy kyllä tässä ottaa vaan vastaan sitä mitä tarjotaan tai…

- Jumalauta! Tällasta tää on Suomessa. Koulutat ittes johonkin hommaan, näät vaivaa, teet duunia ja mikä on tulos? Ei oo muka enää ammattia vastaavaa työtä!

- Joo, ei oo. Formaatti muutti just Suomesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti